• business_bg

Qualchissia chì hè stata in cuntattu cù u golf sapi chì hè un sportu chì pò migliurà a funzione di u corpu umanu da a testa à i pedi è da l'internu.Ghjucà à u golf regularmente hè bonu per tutte e parte di u corpu.

U core

U golf pò fà avete un cori forte è a funzione di u sistema cardiovascular, migliurà a quantità massima d'ossigenu à u stessu tempu, aumenterà a quantità di ossigenu à l'organi di u corpu, rinfurzà a funzione di l'organi, alleviate i sintomi di a malatia di u cori, ma ancu pò prevene una varietà di malatie cardiache.

I vini sanguini

U golf regularmente accelerà a circulazione di sangue di u corpu, prumove u metabolismu, è a qualità di u sangue serà megliu cà a ghjente ordinaria.In più, u golf pò ancu abbassà i livelli di lipidi di sangue è di colesterolu, chì reduce assai u risicu di sviluppà a malatia arterial.

Collu, spalla è spine

Tramindui i travagliadori di l'uffiziu è i studienti anu bisognu à spessu à pusà davanti à l'urdinatore o à l'scrivania, cusì più o menu ci saranu qualchi vertebre cervicale, spalla è altri prublemi, mentre chì ghjucà à u golf richiede a ghjente per rilassate a so spalle dritta, l'aderenza à longu andà migliurà. l'incomodità di u collu, spalle è spalle.

I pulmoni

L'eserciziu di golf à longu andà è regulare facenu i musculi respiratorii di i pulmoni più sviluppati, cusì chì u voluminu di ventilazione diventa più grande, perchè a funzione pulmonale diventa più forte è più forte.Inoltre, l'aria aerobica fresca nantu à u tribunale hè di grande aiutu à a purificazione di u sistema respiratoriu tutale.

Intestini è stomacu

U sensu di satisfaczione è piacè purtatu da u golf pò aumentà l'appetite è fà chì a ghjente hà un grande appetite.In più, ghjucà à u golf per un bellu pezzu pò ancu rinfurzà a funzione digestiva, prumove l'absorzione di nutrienti, perchè tuttu u stomacu hè in un statu sanu.

U fegatu

Ghjucà à u golf per un bellu pezzu, l'effettu di curing liver hè assai evidenti.Insisti à ghjucà pò fà u fegato superficia vina sangu tessitura vena chjaru, ma dinù ponu effittivamenti eliminà fegato grassu, cusì chì l 'amici palla hannu un fegato sano.

Musculu

U golf à longu andà pò rinfurzà u musculu di u core, u musculu di u collu, u musculu di u pettu, u musculu di u bracciu è a cintura, l'anca, u vitello, u pede è altri musculi, in più di fà chì u musculu diventa forte è elasticu, ma ancu cresce u nùmeru di capillari in u distribuzione musculu, cusì chì u musculu assorbimentu più efficaci di nutrienti.

Bone

L'eserciziu di u golfu di pisu pò fà chì l'osse diventenu eccezziunale forte, è l'aderenza à longu andà pò migliurà a forza di l'articuli è a dulcezza di i ligamenti.À u listessu tempu, hà ancu l'effettu di aumentà a forza è a densità di l'osse, chì riduce assai a pussibilità di l'osteoporosi.


Tempu di post: 23-ghjugnu-2021