• business_bg

U golf vi mantene luntanu da l'ansietà di salute camminendu 10.000 passi!(1)

Avete calculatu quanta distanza avete da viaghjà per ghjucà à una partita di golf?Sapete ciò chì significa sta distanza ?

S'ellu hè un ghjocu di 18 buchi, senza l'usu di un carrettu di golf, secondu a distanza chì avemu bisognu di viaghjà trà u campu di golf è i buchi, a distanza di caminata tutale hè di circa 10 chilometri, è in u casu di usu di un golf. carrettu, a distanza a piedi hè di circa 5 ~ 7 chilometri.Sta distanza, cunvertita in u numeru di passi arregistrata da WeChat, hè circa 10.000 passi.

Camminà hè u megliu esercitu --

U golf vi mantene luntanu da l'ansietà di salute camminendu 10.000 passi!(2)

 

L'Organizazione Mondiale di a Salute hà dettu una volta chì a caminata hè u megliu sport in u mondu.Quandu site stancu di caminari monotonu, andate à u campu di golf è ghjucà un ghjocu.Stu sportu chì esige camminate longu è colpi vi darà benefici inespettati.

 

1. Ci hè una relazione pusitiva trà u numeru di passi è a salute.Più passi esercitate, più pudete riduce a mortalità è prevene l'occurrence di malatie croniche.

 

Sicondu i rapporti di ricerca pertinenti in i Stati Uniti, quandu una persona cambia da un statu di vita di menu di 5 000 passi per ghjornu à 10 000 passi per ghjornu, u risultatu statisticu hè chì u risicu di morte in 10 anni pò esse ridutta da 46%;se u numeru di passi hè aumentatu gradualmente ogni ghjornu, righjunghjendu 10 000 passi à ghjornu, l'incidenza di anormalità cardiovascular serà ridutta da 10%;u risicu di diabete serà ridutta da 5,5%;per ogni 2 000 passi per ghjornu, l'incidenza di l'anormalità cardiovascular serà ridutta da 8% annu, è u zuccaru in u sangue in i prossimi 5 anni.U risicu di anormalità hè ridutta da 25%.

U golf vi mantene luntanu da l'ansietà di salute camminendu 10.000 passi!(3)

 

2. A caminata pò migliurà l'anzianu di u cervellu è riduce u risicu di l'anziane di u cervellu.

 

Un studiu universitariu americanu hà truvatu chì quandu u golf, per via di a necessità frequente di marchjà, l'impattu trà u pede è a terra pò generà onde di pressione in l'arterie, chì ponu aumentà significativamente l'approvvigionamentu di sangue di l'arterie à u cervellu è rinfurzà a cunnessione. relazione trà e cellule nervose, attivendu cusì u cervellu.

 

L'estimulazione purtata da u caminu pò attivà a parte di u cervellu chì hè ligata à a memoria è l'entusiasmu per e cose, facendu u pensamentu più attivu, è rende a ghjente più utile quandu si tratta di affari in a vita è u travagliu.

 

Quandu si ghjucanu à u golf, sia in caminata sia in swing, aumenterà a circulazione di sangue di u corpu tutale.A cuntrariu di l'altri sporti d'intensità alta, l'impattu di i cambiamenti di pressione sanguigna causati da u golf hè relativamente chjucu.Per e persone di mezza età è anziani, pò prevene megliu a malatia d'Alzheimer..

 

Un sport chì si mischia perfettamente cù a caminata——-

U golf vi mantene luntanu da l'ansietà di salute camminendu 10.000 passi!(4)

 

Camminà hè u megliu sport in u mondu, è u golf hè a mistura perfetta di caminari.

 

Camminà quant'è pussibule mentre in u campu di golf vi darà ancu risultati megliu:

 

Una persona chì pesa 70 kg chì cammina à una vitezza di 4 chilometri per ora pò brusgià 400 calori per ora.Ghjucà à 18 o 9 buchi uni pochi volte à settimana pò aiutà à mantene o pèrdite pisu è pò migliurà a vostra resistenza.

 

Camminà pò aiutà à calà i musculi in tuttu u vostru corpu è à fà u vostru cori di pompare quandu andate à u campu di pratica per preparà u vostru corpu per prevene ferite.

 

Nantu à u campu di golf, attaccà à a caminata farà chì u vostru set più bassu diventerà più è più stabile, è u putere di colpi sarà più forte è più forte.

U golf vi mantene luntanu da l'ansietà di salute camminendu 10.000 passi!(5)

A maiò parte di l'sport misuranu l'effettu di l'eserciziu è a brusgia di grassu per intensità, ma u golf hè pigliatu una manera gentile per fà a ghjente più sana - apparentemente simplice camminate è swinging, ma in fattu assai persone sò sani Cù u sicretu di a longevità, pò esse ghjucatu da 3 anni. à 99 anni, cusì chì pudete sempre esse sanu è gode di u divertimentu di u sport per a vita.Chì mutivu avemu a ricusà un tali sportu ?


Tempu di Post: 26-May-2022