• business_bg

Sicondu un rapportu di Front Office Sports u 13 di marzu, u numeru tutale di golfers in u mondu hà righjuntu 66,6 milioni, un incrementu di 5,6 milioni cumparatu cù 2017. À mezu à elli, i golfers femini sò diventendu u gruppu più veloce.

i golfisti

I prublemi di salute è i bisogni suciali guidanu sempre più donne in u golf.Sia in cerca di una vita di qualità o di un sensu di appartenenza à u circhiu, l'eleganza è a tranquillità di u golf hà un appellu seducente à e donne.

In cunfrontu cù a cirugia cusmetica medica, u golf hè più cumpletu in a furmazione di u temperamentu è a trasfurmazioni di u corpu.Stu tipu di migliuramentu da l'internu vene da u fattu chì u golf ùn hè micca solu un sport di divertimentu outdoor, ma ancu una cultura sportiva.

1. Swing, camminate, lasciate chì e donne anu un corpu tonu

diventendu

Attraversu un ghjocu di golf di 4 ore, più di 1 ora per fighjà direttamente in a distanza, alleviate in modu efficace a fatigue visuale causata da l'urdinatori è i telefunini, è standardizà a postura di swing, in modu chì e donne ponu evità efficacemente a spina cervicale è lumbar.Deformazione per creà più belle curve di u corpu.A cumminazzioni di l'eserciziu aerobicu è anaerobicu in l'ambienti naturali hè assai megliu cà swinging like rain in the gym.Sutta l'alimentazione di a barra di l'ossigenu naturali, u corpu è a mente di e donne ponu ancu esse lavati da l'internu.

2. U sole è a natura migliurà a qualità di vita di e donne 

sporti fora

Cù una prutezzione di u sole adattata, i benefizii di i sport all'aperto superanu assai l'imaginazione di e persone.L'aria fresca hè utile per a salute di u sistema digestivu di a donna, a pressione di sangue, a freccia di u core è altri aspetti.A quantità di luce di u sole ottenuta durante una volta di golf sustene a migliione di u sistema immune, è l'arbureti verdi, laghi, fiori ... Ansietà è tensione causata da a pressione di carriera è famiglia, perchè e donne ponu ottene una sperienza di vita di qualità più alta.

3. Sucialisazione è amicizia, chì permettenu e donne di appartene à u circulu

porti

Cum'è un simbulu culturale, u golf porta un sensu d'identità chì appartene à un certu cerculu.A riunione di gruppi femminili cù valori cumuni nantu à u campu di golf hà allargatu continuamente u scopu di tali circles.Attraversu i campi di golf, i media suciali è i cerchi d'amici, anu i valori persunali è a prospettiva di a vita trasmessa guidanu attivamente a vita di moda di e donne muderne.

4. Eleganza, pace è fiducia in sè stessu di e donne

accumulate A cultura di l'etiquette chì u golf hà accumulatu annantu à i seculi afecta à ogni donna chì participa à u golf.

U golf hà un inseme cumpletu di norme di l'etiquette culturale, cum'è a sociologa americana Emily Post hà dettu: "In a superficia, l'etiquette hà innumerevoli regule è regulamenti, ma u so scopu fundamentale hè di fà u mondu un locu pienu di divertimentu di vita, per fà chì a ghjente diventenu accessibile. ."Stu sport dà à e donne un temperamentu è un cumpurtamentu eleganti, è ancu rende e donne più tranquille è cunfidenti in a cumunicazione interpersonale.

ragione

A lettura dà e donne cunniscenze è autocultivazione, è u golf dà à e donne salute è autocultivazione.Questu pò esse u mutivu perchè più è più donne participanu à stu sport...


Tempu di Post: 16-May-2022