• business_bg

Tutti credemu chì l'eserciziu vi rende sanu, ma se u sportu puderia cambià da l'internu, vi stà cun ellu per sempre?

In un articulu "I rapporti trà u golf è a salute" publicatu in un British Journal of Sports Medicine, hè statu trovu chì i golfers campanu più longu perchè u golf aiuta à prevene u 40% di e malatie croniche maiò.Anu truvatu da 4.944 sondaggi nantu à u golf è a salute chì u golf hà benefici fisichi è mentali per e persone di tutte l'età, è micca solu questu, u golf furnisce ancu una grande opportunità per e persone di tutte l'età è l'abilità di divertisce, di mantene in forma, di prumove. attività suciale cù a famiglia è l'amichi, chì hè assai impurtante per noi chì campemu in l'età muderna.

1

1 .Ottene una vita più longa

2

I golfers campanu una media di cinque anni più longu chì i non-golfers è sò un sportu chì pò esse ghjucatu da l'età di 4 à 104. Adupranu assai.aiuti di furmazione di golfchì includenduaddestratore di swing di golfquale hè u megliu strumentu di riscaldamentu,tappetino da golf,rete di chjappà di golf,borsa di golf smashect.In l'invernu, a ghjente ghjoca à u golf indoor per fà eserciziu fisicu cù una larga varietà diequipaghji di furmazione accessori di golf.

A cunclusione vene da un studiu di riferimentu chì correlate dati da decennii di dati di mortalità di a pupulazione da u guvernu svedese è dati nantu à centinaie di millaie di golfers svedese chì anu Sottu sti cundizioni, i golfers avianu un tassu di mortalità 40% più bassu cà i non-players, è i so a speranza di vita era di circa 5 anni più longu.

2 .Prevene è trattà a malatia

 

 

 

 

 

 

3

U golf hè un sport assai utile chì pò aiutà à prevene è trattà 40 malatie croniche diverse, cumprese malatie cardiache, diabete di tippu 2, cancru di u colon, cancru di mama, ictus, è aiuta ancu à riduce u risicu di ansietà, depressione è demenza. probabilità di frattura di l'anca hè ridutta da 36% -68%;a probabilità di diabete hè ridutta da 30% -40%;a probabilità di malatie cardiovascular è infartu hè ridutta da 20% -35%;a probabilità di cancru di u colon hè ridutta da 30%;a depressione è a demenza sò ridutta da 20% à 30%;a probabilità di cancru di mama hè ridutta da 20%.

I scientisti anu rivisatu 5000 studi di casu è truvaru chì era d'aiutu per a salute à tutti l'età, ma i beneficii eranu particularmente pronunzianu in l'anziani.U golf pò aiutà à equilibriu è à migliurà a forza di i musculi, mentre chì ancu potenzialmente migliurà a salute cardiovascular, respiratorja è metabolica.

4

U duttore Andrew Murray, chì studia l'attività fisica in u Centru di Ricerca di Salute di l'Università di Edimburgo, hà dettu chì u golf regularmente puderia aiutà i ghjucatori à superà facilmente i livelli d'attività fisica ufficialmente cunsigliatu.L'evidenza mostra chì i golfers campanu più longu chì i non golfers.Murray hà dettu ancu chì "i so livelli di colesterolu, a cumpusizioni di u corpu, a salute, l'autostima è u sensu di l'autovalutà anu migliuratu".

3 .Ottene una furmazione di fitness

5

U golf hè un eserciziu aerobicu di intensità moderata per a maiò parte di a ghjente, cunsumendu 3-6 volte più energia per minutu chì seduta, è un ghjocu di 18 buche richiede una media di 13 000 passi è 2 000 calori.

Un studiu svedese hà dimustratu chì caminari attraversu 18 buchi hè equivalente à 40% -70% di l'intensità di l'esercitu aerobicu più intensu, è hè ancu equivalenti à 45 minuti di furmazione di fitness;cardiologu Palank (EdwardA. Palank) I studii anu truvatu chì caminari è ghjucà ponu efficacemente riduce u colesterulu cattivu è mantene u colesterulu bonu.U colesterolu hè un compostu lipidu essenziale in u corpu.Hè un cumpunente di e membrani di e cellule umane, implicate in a sintesi di l'hormone sessuale, è e nostre cellule cerebrali sò guasi sanu cumposti da questu.U colesterolu cattivu altu aumenta u risicu di malatie coronaria, cusì u golf pò migliurà i fatturi di risichi cunnisciuti per a malatia cardiovascular.

4 .Aumentà l'ingaghjamentu suciale

6

Ghjucà à u golf pò aiutà à riduce u risicu di l'ansietà, a depressione è a demenza, è aiutanu à migliurà a salute persunale, a fiducia è l'autoestima.In l'indagine, u 80 per centu di i golfers eranu soddisfatti di a so vita suciale è raramente si sentia soli.A mancanza di interaczione suciale pò esse trattata da participà à u golf, è a solitude suciale hè statu dimustratu per esse u più grande fattore di risicu per a salute in a populazione anziana per parechji anni.

Di sicuru, a natura scientifica di ogni sport hè impurtante quant'è a so prevenzione.U golf hè un sport outdoor arradicatu in a natura.L'esposizione à a pelle pruvucarà u bronzu è danni à a pelle.À u listessu tempu, u golf pò ancu causà ferite à i musculi è l'osse.Per quessa, a prutezzione scientifica è i sporti scientifichi sò impurtanti per Ùn pò esse ignoratu da qualchissia chì ghjoca ogni sport.

Da l'età di 4 à l'età di 104, u golf pò migliurà a salute fisica è mentale di e persone, è à u stessu tempu ghjucà un rolu impurtante in allungà a vita.Un tali sportu hè degnu d'esse amatu da quelli chì l'amavanu, è vale ancu a pena di lascià più persone participà à questu!


Tempu di Postu: Aug-20-2022