• business_bg

Un kit d'eserciziu di l'internu simplice include tappettu di colpi, rete di taglio è tee.

Allora cumu sceglie un bonu prudutti di supportu di golf?

U tappettu di colpi hè unu di l'accessori necessarii per a pratica indoor.U tappettu tradiziunale di grande hit hè voluminoso è difficiule di mantene, è un unicu tipu di turf ùn pò micca risponde à i bisogni di furmazione di diversi clubs.In ogni casu, ricumandemu questu tappettu di batting tri-in-one, chì hè chjucu è plegable, cù trè tippi di turf, chì risponde perfettamente à i bisogni di i diversi clubs.

Ùn sò micca sapè s'ellu avete nutatu u mercatu di a reta di cutting, pisanti è difficiuli di stallà, a necessità di esse fissata in u patiu.

Ricumandemu un picculu tappettu di taglio, chì pò esse plegatu è facilmente almacenatu in un uffiziu cù spaziu limitatu, è pò ancu esse prontu per inizià u vostru viaghju di golf.

Riguardu à u tee ballu, u tee ballu tradiziunale hè u tee di legnu è u tee di bambù, ma sta tee di ballu tradiziunale hè a necessità di taglià a furesta, ùn hè micca assai prutezzione di l'ambiente.

Dopu assai teste, avemu trovu chì u tee di plastica di PC mantene perfettamente e caratteristiche di u tee di legnu, mentre chì u materiale di polipropilene hè materiale plasticu biodegradable.

Caru ùn hè micca uguale!L'esperti di l'industria vi dicenu cumu sceglite i materiali di golf perfetti!


Tempu di post: 05-05-2021