• business_bg

1

 

U 150u Open Britannicu hà finitu cù successu.U golfer australianu di 28 anni Cameron Smith hà stabilitu un record di u puntu più bassu di 72 buche (268) in St. Andrews cù un paru di 20, vincendu u campiunatu è ottene una prima vittoria completa.
A vittoria di Cameron Smith rapprisenta ancu l'ultimi sei maiori sò stati tutti vinti da i ghjucatori di menu di 30 anni, chì indicanu l'arrivu di una ghjovana età in u golf.
Una nova era di golf

2

Trà i quattru grandi campioni di questu annu sò i ghjovani ghjucadori sottu à 30 anni, Scottie Scheffler, 25 anni, Justin Thomas, 29 anni, Matt Fitzpatrick, 27 anni, Cameron Smith 28 anni.
Quandu Tiger Woods hà prumuvutu da sola u sviluppu di u golf mudernu, hà spintu a popularità di u golf à un livellu senza precedente, è indirettu injected più sangue frescu in tuttu l'altare maiò.
Innumerevoli ghjinirazioni ghjovanu hà andatu in u campu di golf in i passi di l'idoli, è ghjunghjenu à u podium di u campiunatu, facendu più persone applaudiscenu a vitalità di u golf.

3

L'era di una persona hè ghjunta à a fine, è l'era di i fiori chì sboccianu hè stata inaugurata.
U putere di a tecnulugia
Trà l'attuale top 20 players in u mondu, eccettu McIlroy è Dustin Johnson, i restanti 18 sò ghjovani ghjucatori in i so vinti.A cumpetitività di i ghjucatori ùn vene micca solu da l'energia vigorosa è a forma fisica di i ghjovani ghjucatori, ma ancu da l'empowerment di a tecnulugia.Modern equipamentu di furmazione di golfè sistemi, aiuti tecnologichi è novi iterazioni di l'equipaggiu di golf dà à i ghjovani ghjucatori l'uppurtunità di maturà prima è ottene risultati megliu.

4

I migliori ghjucadori prufessiunali di u mondu, rapprisintati da DeChambeau è Phil Mickelson, anu purtatu l'equipaggiu di golf avanzatu da u campu di guida à u campu di ghjocu per raccoglie dati di colpi in tempu reale, è più è più ghjucatori seguitanu gradualmente.Aduprate l'alta tecnulugia per aiutà u vostru ghjocu.

5

Strumenti high-tech sò largamente usati in ghjochi di golf.Ancu s'è i golfisti anu u so propiu coach chì utilizanu i metudi tradiziunali d'insignamentu per migliurà e so cumpetenze di golf, cù l'avanzamentu di a tecnulugia, i tecnichi è e prucedure chì mostranu u prublema di u swing sò sempre più precisi.Questu aiuta assai i ghjucatori à truvà u prublema più veloce è corregge u so statu in una manera mirata.
U veteranu di Grand Slam Nick Faldo hà dettu chì uni pochi decennii fà, avemu bisognu di mesi di furmazione cù l'usuaddestratore di swing di golfètappetini di golfper capisce i prublemi di swing è colpi.Avà, cù a tecnulugia, un ghjucatore pò chjappà 10 boli in 10 minuti.capisce lu.
L'eroi daretu à i ghjucatori

6

In più di l'empowerment di a tecnulugia, a squadra daretu à i ghjucatori hà ancu cuntribuitu.
Daretu à quasi ogni ghjucadore di golf prufessiunale, ci hè una squadra sana di cuuperazione è operazione.A squadra hè custituita da swing coaches, short game coaches, putting coaches, fitness coaches, nutrizionisti è cunsiglieri psicologichi, etc., è certi caddies anu ancu squadre di cunsultante persunale.Inoltre, i fornitori di l'equipaggiu di golf persunalizà i clubs, balli di golf, etc. cù diversi paràmetri è paràmetri detallati secondu e cundizioni specifiche di i ghjucatori, per assicurà chì e cumpetenze di i ghjucatori ponu esse maximizate.
Giovani ghjucatori, strumenti scientifichi è tecnologichi innovatori, sistemi di furmazione avanzati è operazioni di squadra matura ... anu furmatu una nova atmosfera in l'arena prufessiunale di golf.
Un muvimentu pupulare chì s’adatta à i tempi

7

Quandu guardemu a ghjovana generazione di ghjucatori chì ghjucanu attentamente cù strumenti avanzati è clubs customizati chì rapprisentanu u livellu di tecnulugia muderna à u seculu anticu St Andrews Old Course, pare chì fighjulà u magicu scontru di a storia è a mudernità.Mentri suspirendu à l'incantu perseverante di stu sport, simu ancu impressiunati da a capacità di u golf per integrà in i tempi è u publicu.
Semu fieri di a piccula bola bianca nantu à l'erba alta fescue, è fieru di u club in e nostre mani!


Tempu di Postu: Aug-05-2022