• business_bg

U golf ùn hè micca un sport aristocraticu, hè una necessità spirituale per ogni golfer

golfista 1

A psiculugia umanistica crede chì a forza interna di l'omu hè diversu da l'instinctu di l'animali.A natura umana richiede a realizazione di u valore internu è u putenziale internu.Quandu sti bisogni sò cumplettamente soddisfatti, a ghjente hà da ottene un maravigliu, pacificu è raramente ottenutu.statu.

In altri palori, a vita ùn hè micca solu per a sopravvivenza, ma ancu per a realizazione è a realizazione di u valore di a vita.

Ren Zhiqiang hà dettu una volta in una entrevista: "U golf ùn hè micca un sport aristocraticu.Ogni golfista hà a so propria ricerca spirituale.Ciò chì persegue in ghjucà à u golf hè un appellu di vita di alta qualità, chì ùn hè micca direttamente ligatu à a ricchezza ".

Pigliemu un pocu di tempu ogni ghjornu per adupràequipamentu di furmazione di golfper praticà a nostra forma, migliurà a precisione, è custruisce u nostru corpu mentre migliurà e nostre cumpetenze.

Allora, cumu e persone chì si innamurànu di u golf truvà a so propria persecuzione spirituale da stu sport è facenu una necessità spirituale in a vita?

U golf hè un sport aggressivu chì pò durà una vita.Se u golf hè solu un sport puro in u vostru cuncettu, allora ùn avete micca veramente capitu u golf;quandu un ghjornu truverete chì u golf vi face guadagnà è gode fisicu è mentale, truverete chì a vostra vita hè perchè Più pura è nobile chè mai cù u golf!

- Jack Ma

U golf hè un sportu senza soglia.Ùn importa micca a vostra età, o a vostra altezza, pudete praticà finu à chì ti piace è avè e cundizioni.Cum'è u basketball, ùn possu micca un dunk in a mo vita, ma ùn hè micca u casu cù u golf.I ghjucatori prufessiunali ponu fà un buccu in unu, è i ghjucatori dilettanti ponu in ocasu avè una tale furtuna.Stu tipu di lure per rializà un sognu ùn hè micca prupostu da altri sporti.

- Chen Daoming

Mi piace u golf è l'ambiente di u campu di golf.Ogni volta chì vanu à u campu di golf, a mo vista hè piena di arburi verdi, fiori rossi è celu turchinu.L'imaghjini senza Fendai hè assai sfarente di u solitu, è si senti più naturali è bella.

- Kai-fu Lee

In quantu à u sport è a ricreazione, ghjocu à u golf... mi mantene in forma... mi permette di rilassate durante i ghjorni di trattà cù schedarii è dischi infiniti ... ùn importa quant'ellu hè duru è occupatu u ghjornu, aghju sempre À u crepuscolo, passanu duie ore. chjappà da 50 à 100 boli nantu à u campu di guida è ghjucanu novi buchi di golf cù un amicu o dui.

- Lee Kuan Yew

A vita ùn hè micca una festa materiale, ma una pratica spirituale.

golfista 2

In u prucessu di ghjucà à u golf, perseguitemu a salute fisica è mentale, perseguite l'autopiacere, perseguite l'autocultivazione, perseguite l'autotrascendenza ... Per quessa, passemu tutta a nostra vita in ricerca spirituale, esplorendu l'avanzamentu di a vita, è sempre satisfacendu i bisogni. , scopre u valore internu è u putenziale, è infine ottene u cumpletu di a vita.


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022