• business_bg

Qualchissia chì ghjoca à u golf regularmente sapi chì u golf hè un sportu longu è in scena. Avemu bisognu di fà assai furmazione cù diversi equipaghji di furmazione di golf. (https://www.golfenhua.com/golf-training-equipment/)

Ùn importa micca se sta fossa ùn hè micca ghjucatu bè.Sempre chì ghjucate bè u prossimu burato, avete sempre a pussibilità di vince.Ancu s'è u puntu di ogni pirtusu pò influenzà u risultatu finali, se tenete attente à u pirtusu chì avete persu, u prossimu pirtusu soffre ancu.Per quessa, hè megliu trattà ogni burato cum'è un novu principiu è praticà una volta è una volta cù una mentalità zero.Sapete, quelli chì ponu chjappà 80 sò trasfurmati da a pratica deliberata di buche per burato !

Acquisizione 2

Principi di l'apprendimentu

Ancu Tiger Woods, cunsideratu cum'è u megliu golfista in u mondu, insiste à a furmazione cuntinua prima è dopu à u ghjocu, è ùn pare micca esse una parolla "riposu" in u so dizziunariu di vita:

Alzate a matina è andate per una corsa di quattru chilometri, poi chjappà in palestra, poi ghjucate à balla di golf (https://www.golfenhua.com/high-quality-2-3-4-layer-custom-urethane- soft-tournament-reale-game-ball-range-golf-ball-product/) per 2-3 ore, poi andate à u ghjocu.Eseguite quattru chilometri dopu a corsa, poi ghjucate à basket o tennis cù l'amichi - questu hè un ghjornu di Tiger Woods.Cum'è Tiger Woods, parechji atleti anu veramente u so propiu mumentu "4 am Los Angeles".

U cusì chjamatu geniu hè solu 1% talentu più 99% sudore.I maestri di 80 colpi intornu à noi sò solu in crescita per vultà constantemente à zero è praticà!

Acquisizione 3

Cum'è un golfer, i più grande sbaglii fatti in u prucessu di apprendimentu sò: prima, esse troppu ambiziosu, ansiosu di successu rapidu, ùn volenu seguità u principiu di basa di passu per passu;siconda, ùn pinsannu circa l 'aspettu cchiù mpurtanti è fundamentali di cosa golf.Videndu i boschi di l'altri colpi assai luntanu, vogliu praticà i boschi, ma ùn sò micca sapè chì questu hè u modu sbagliatu di fà tuttu.U coach hà insignatu assai cose, ma s'ellu ùn pensu micca abbastanza è sperimentà abbastanza, l'effettu hè solu riluttante.

U pensamentu guida i muvimenti di u corpu è cunverte l'energia almacenata in u corpu in risultati;a precisione di a direzzione di colpu è a distanza di u colpu dipendenu da a direzzione è a velocità di u capu di u club in u mumentu di l'impattu, è a distanza di colpu hè essenzialmente uguale à u swing.A dimensione di u putere ùn hè micca direttamente direttamente, a trasfurmazioni di u pensamentu hè u più impurtante.

Acquisizione 4

Jack Nicklaus hà dettu: "Ùn aghju mai colpitu una bola senza una stampa chjara di u colpu in a mo mente.Sò induve vogliu chì u mo ballò piantà.Cunnoscu a strada, a trajectoria, è cumu viaghja.Tocca a terra.Capiscu u swing necessariu per pruduce stu tipu di colpu.Solu allora cumminciamu à preparà per u colpu ".L'antichi dicenu: "Fate un pianu è poi move, sapete ciò chì fermate è guadagnà", è praticate duramente nantu à u corpu.À u listessu tempu, a mente hà ancu bisognu à esse praticatu in permanenza.Ogni burato, ogni pensamentu, permette à a mente di evoluzione.

Acquisizione 5

A direzzione di u pensamentu seguita i "trè cose", vale à dì, tuttu ciò chì hè u più impurtante deve esse u più basicu;tuttu ciò chì hè u più impurtante è basicu deve esse u più simplice;Pigliate u sforzu d'amparà è maestru finu à ottene u colpu.

L'ughjettu di u pensamentu hè di scopra l'urigine, di truvà e cose più impurtanti, basi è simplici, è persiste in a furmazione in modu coherente è unwaveringly per un bellu pezzu.

Acquisizione 6

Quandu ghjucà à u golf, per assicurà a stabilità è a precisione di u swing, hè necessariu di stabilisce un "sistema di coordenada" per stabilisce u benchmark di l'azzione.I linii sò paralleli;l'assi verticale hè a linea verticale formata da u pede manca, a gamba sinistra, l'anca sinistra, u pettu manca è a spalla sinistra - questu hè tuttu u core diswing di golftecnica.

Acquisizione 7

L'applicazione riescita di e tattiche di pitch si basa nantu à u ghjocu precisu di e tecniche di pitch.U scopu di a tecnulugia di pitch pò esse riassuntu cum'è "duie garanti" è "dui cumbattimenti".

Dui guarantisci significa un sbarcu garantitu in 100 yards di u verde, chì mette in risaltu l'impurtanza di u ghjocu curtu;è un pirtusu-in-dui nantu à u verde, chì mette in risaltu l'impurtanza di mette.

"Dui strivings" si riferisce à striving for a two-shot hole within 50 yards, vale à dì, un short chip in 50 yards hè necessariu per esse in a gamma di un hole-in-one, chì mette in risaltu l'impurtanza di u short chip;trè Par e par 4 par longu è par 5 long per pars, è par 4 par e par 5 par curtu per birdie, s'appoghjanu nantu à a prima lotta è duie garanzie.

Si pò esse vistu da issu chì mette è short game è short game ghjucà un rollu cruciali in u prucessu di ghjunghje sin'à boni risultati in u golf, chì hè unparalleled da ogni altru club, è a tecnulugia di mette è short game Action hè dinù a basa è premisa di altri bastoni.

Acquisizione 8

Stabbilimentu di u "sistema di coordenate" di u swing di u corpu hè l'essenziali core più impurtanti, basi è più simplici di u golf;putting è short game sò i colpi più impurtanti, basi è simplici in u golf.Basatu nantu à sta pratica di pensamentu constantu, hè a chjave per ghjucà bè ogni burato.

A persona più impurtante in ogni campu hè spessu quellu chì hà praticatu u più longu.Questu hè ciò chì tutti sapemu di "geniu" finu à avà.Quelli chì rompenu 80 sò solu u risultatu di una pratica cuntinua è deliberata sottu a ricerca di scopi.


Tempu di posta: Jul-08-2022